Klantportaal ‘Mijn WsB’ verbeterd

Woningstichting Barneveld lanceerde een vernieuwde versie van het klantportaal ‘Mijn WsB’. Daarmee is het voor huurders nog eenvoudiger om zaken met de woningstichting online te regelen.

Zo hebben we het online melden van een reparatie gebruikersvriendelijker gemaakt. Voortaan kunnen huurders een foto toevoegen aan het reparatieverzoek. Ook is het nu mogelijk om twee reparaties in één keer te plannen in de agenda van onze vakman.

Contactmomenten zichtbaar

Daarnaast zijn de contactmomenten met de woningstichting zichtbaar voor de huurder. In ‘Mijn WsB’ ziet de huurder welke vragen hij aan de woningstichting stelde, het ontvangen antwoord en de behandelaar. Ook kunnen huurders de status volgen van een vraag die zij hebben gesteld of een verzoek dat zij online hebben ingediend.

Nieuwe online dienste

In de afgelopen tijd hebben we een aantal nieuwe online diensten voor onze ook huurders toegevoegd. Zo kunt u tegenwoordig via onze website op eenvoudige en veilige wijze een aanvraag indienen voor een betalingsregeling. En heeft u een goed idee om uw buurt veiliger, schoner of gezelliger te maken? Dan kunt u online een verzoek doen voor financiële ondersteuning van uw idee.

We blijven onze website verbeteren. Houd www.wstg-barneveld.nl en ‘Mijn WsB’ daarom goed in de gaten de komende tijd.